Då sparkar vi igång en ny säsong..

...förra året avslutades lite abrupt här på bloggen. Den sista veckan i Kanada avslutades med en lite road-trip tillsammans med Styv Stake och Stig Hud. Vi hyrde en bil i Calgary och spenderade några dagar norr om Calgary på en gård där Jörgen spenderat ett skolår under högstadiet. Vi hade väldigt trevligt hos Gary och Sylvia. Men i brist på internet access fick bloggen självdö.

De senaste veckorna har präglats av ångest för mycket. Och jag har faktiskt inte känt speciellt mycket glädje över den kommande resan. Det har varit mycket på jobbet, en del som måste färdigställas och en del som måste lämnas över på "ett snyggt sätt"...Erik får ta hand om mina Norska beställare vilket jag tror kommer gå fin-fint!

Sedan har det ju även varit jul om någon nu missat detta. Vilket för min del ofta betyder ångest i massor. Julklappar ska köpas och rimmen ska rimmas. Men med julen avklarad ska jag nu hem från Åmliden till Luleå och packa inför morgondagens resa till Stockholm och sedan vidare på tisdag till Chicago och vidare till Vancouver.

Nu ropar svärmor från köket - det är dags för lite mer julmat. Bara att passa på!

Välkomna till en ny säsong i Revelstoke - det kommer att bli grymt!

Kommentarer
Postat av: Lilleman

Gött att man är först med nåt! Angående julmat, förra året körde vi en sån där selftimer i backen (vilket gick bra för mig) och min polare räknade nu ut att om man går upp ett kilo vinner man en halvsekund i selftimerbanan?! Vet inte om han trodde att jag skulle tappa orken av extrakilona eller om han ville vara snäll... I ditt fall kan det vara bra att äta upp sig med tanke på att du såg lite klen ut efter förra trippen.

2010-12-26 @ 18:26:26
Postat av: Den førlorade rumskompisen

Ja du, det kommer verkligen bli grymt. Hoppas den rætt fruktansværda resan gått fint nær du væl læser detta. Hælsa Christine o John så mycket... O så får du snabbt uppdatera på vad som ændrats sen førra året!

2010-12-29 @ 10:20:41
Postat av: Furu d.y.

Hur gammal är du nu Sunken? Nyss fyllda 19?

2010-12-30 @ 00:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0