Landssorg, så var OS slut...

Helvetes jävla skit!

Jag har inte så mycket mer att säga. Pinsamt dålig insats av Tre Kronor när det väl börjar gälla på riktigt. Fullständigt fantasilöst. Ingen fart på skridskoåkningen. Fredrik Modin? Peter Forsberg? Bengt-Åke Gustavsson? Sedinarna som föser puck nere i sarghörnen hela matchen och vågar inte skjuta...jag är helt slut - men kommer inte att kunna somna för det. OS är slut - men 5 dagar kvar. Vad ska vi nu kolla på? Curling?

I liften:

- Herr Canadian: "Hey guys where are you from?"
- Sunken "Eeeeh, yeeh, no habla englesh, ona servesa porfavor"

Nä nu blir det depression i tre dagar. Jag flyttar in i rummet där vi kyler vår öl och där familjen har sina inlagda pickles. Inga fönster. Ingen säng. Här ska lidas. Jag får leva på öl och inlagda gurkor. Bajsa i en burk.

Faaan

Kommentarer
Postat av: Sverige-fan-i-helvete

Ge mig nyckeln till vapenskåpet

2010-02-25 @ 08:55:55
Postat av: Storsunk

Sicket elände! Tre kronor visste hur Slovakien skulle spela, de visste att de var bra i PP och så bjuder de ändå Slovakien på detta. Kanadensarna kommer att fullständigt krossa Slovakien men de hade även krossat Sverige. Däremot impande Schweizarna på mig, de stod upp bra mot USA och kunde med lite tur ha vunnit. Sov gott bland gurkorna i matkällaren! OS är snart över (helt o hållet menar jag!)

2010-02-25 @ 09:00:55
Postat av: Furu

Det här med att du ska bajsa i en burk bland alla pickles. Det tycker jag var en smula äckligt. Men jag ser det framför mig att du kör en japanare.

2010-02-25 @ 15:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0