Goodbye Revelstoke

Shit vad tiden går fort när man har roligt! Tyckte de första veckorna segade på i ganska lagom takt men som vanligt när man kommer in i rutinerna och saker börjar rulla på så går tiden fort... Vi åker förvisso inte hem förens på lördag men då vädret här i byn de senaste dagarna har varit ganska varmt och blåsigt har den snö som kom i förgår blivit "förstörd" och inte lika magisk som vi är vana vid så därför lämnar vi nu Revelstoke för denna gång och tar en liten road trip till USA och legendariska Mount Baker.

Det pratas om en 1-1,5m dump där i veckan så vi kan hoppas på en grande finale så att säga!

Jag måste även berätta om en rolig grej från gårdagen då Pelle frågade mig om tips på matchen Vancouver-Calgary i hockey. Jag analyserade läget i 3 sekunder och sa sen "4-2 till canucks, 4an i öppen kasse"...Pelle fipplade in tipset på bet.com och satsade 200 kronor med återbetalning på 25 gånger pengarna....vad tror ni händer?? ;) 4-2 i öppenkasse med 30 sekunder kvar...

Första gången är tipsen gratis...nästa gång kostar det Pelle! Haha! Och jag som aldrig spelat på oddset eller något liknande i hela mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0