una cerveza porfavor!

För att skydda alla som medverkade vid festligheterna tänker jag inte gå in på några specifika detaljer och händelser....men killen längst bak på fotot kan eventuellt ha blivit bestulen på en fin dunjacka från Patagonia. Han fick även ett nytt smeknamn i lördags - "Hank the Tank"...

Att det var mexicanskt tema bevhöver nog inte förklaras mer än med dessa bilder?

Tres amigos! Jag har aldrig sett en rödskäggig mexare så jag blev tvungen att använda mascara
för första gången i mitt liv. Resultatet blev fantastiskt!?


Richardo - kanske den gladaste mexaren i stan!?

Nu har Per (min tremänning) kommit hit med sina polare. De var förbi en sväng i källaren och fick se hur mysigt man kan ha det. Jäkligt kul att få träffa några trevliga Lulebor! Tydligen hade de haft en helt okey dag med skotrarna - jag låter dem köra någon dag till och sen kanske jag hakar på dem och hyr en maskin - kan ju lika gärna göra det när skidåkningen ändå är lite sisådär just nu. Hur som helst hoppas jag att de får grymma dagar här i Revy.

//M

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Vilken gringo, me likey! Mer temafest i Luleå när du kommer hem :) <3 från familjen B & W

2012-02-14 @ 20:47:14
URL: http://www.eurobild.se
Postat av: skidänkan

Jag tror jag är kär på nytt!! :-D säger som McDOnalds skulle sagt: I'm loving it! Haha

2012-02-14 @ 20:48:15
Postat av: Don Sunken

Haha, jag är inte lika övertygad....får åka runt i denna hårutväxt ett tag till innan jag kan jämna ut det till en tredagars runt hela...det är inte vackert nu inte ;)

2012-02-15 @ 06:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0