3e säsongen...

...vissa män vill inte växa upp - jag är en av dem (tydligen)! Jag skyller allt på min mor som matade mig med barnprogram som "farbrorn som inte vill va' stor" när jag var liten. Ragnar som han heter ska också fylla 33 i år och sitter på sitt jobb och drömmer om hur det vore att vara liten och få vara ute och leka i stället, haha!

Well well, schnaart kööör vi som en klok älvsbybo som jag känner skulle ha sagt det!

Bara en vecka kvar tills jag lämnar Luleå och den 21 januari flyger jag själv mot fjärran land!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Underbart med självinsikt. Detta har jag längtat efter sedan minst ett år tillbaka.

2012-01-11 @ 19:07:06
URL: http://unabellavita.blogg.se/
Postat av: I jär borti bojn!

Haha! Fantastisk vilken serie det där var! Serien måste vara skriven om dig! Hmmm.. tidsmaskiner, måste finnas! Det ultimata beviset för det!

2012-01-11 @ 19:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0