frisören Sören

När det är 25 grader kallt och det inte snöat på en månad så berget förvandlats till en stor ishög gäller det att hitta de små glädjande stunderna i livet.
 
Tor tyckte jag började få en gubbfrisyr och liknar den här typen....länk
 
Jag gav frisören Sören (Tor) fria tyglar och han valde en lite mer skallig look. Fnissande som en liten flicka skapade han en bad-ass frisyr så vi får se om jag kommer mig in till staterna nu. Men det växer väl ut eller? Var väl ca 34 år sedan jag var så här korthårig....mamma känner du igen mig från födseln?
 
Tor står redo för uppgiften.
 
Skalle-Pär.
 
 I profil
 
Inte helt nöjd med "frisören Sören" - jag vill ha pengarna tillbaka Tor...
 
En förnöjd frisör...
 
 Nallebjörn...
 
Crazy eyes...
 
Redo för inpassage i USA...
 
Enligt väderradarn ska det komma snö nästa vecka. Så vi kanske packar ihop våra väskor fram mot helgen, kör till Seattle och tar ett par storstadsdagar i helgen innan vi avslutar i Mt Baker där det ska komma ca 100 mm nederbörd (smält form) under nästa vecka. Vi kan hoppas på en snöig avslutning nu!
 
//M

Kommentarer
Postat av: Annika

Svårt att se,men jag tror faktiskt att du hade mer hår som nyfödd-jag kunde ju se dina framtida virvlar väldigt tydligt då!
För övrigt tycker jag att frisören Sören kan dela med sig av kalufsen.... Nu håller jag snötummarna för avslutet <3
Mamma

2014-02-05 @ 20:04:56
Postat av: Gunar

Aschå Schunken, tråkigt med snöfrånvaron men ändå hårig läsning som vanligt. K

Kan du inte dela med dig av en eller två bilder från när du var barn (eller senare i livet) och hade kvar mer av ditt hår? Var det eldrött eller hur såg det ut egentligen? Fast vi känt varandra en lång tid, börjar ju pocka på 10 årsjubileum, så har jag nog inte sett ditt svall varken på foto eller live.

Jag tror fler skulle uppskatta en "lookback friday"... Furu till exempel, han skulle nog gilla det.

Svar: I will give you some nice pics dude! Har precis svingat några bägare med Mr Newguy! :-) Kommer du ihåg andreas nyman - stil hockey?
Sunken

2014-02-07 @ 09:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0