k = 0

Räta linjens ekvation, känner ni till den? y = xk + m. K-värdet beskriver linjens lutning. I den historiska snöfallsuppföljaren kan deprimerande nog konstateras att k nästan är lika med noll sedan jag landade och det ser inte ut att bli någon större förändring på det framöver....
 
 
Magiskt torrt i BC och Revelstoke - går mot sämsta året någonsin. Mitt första år var inte heller något höjdarår, verkar som att man skall undvika att åka hit OS-år? Blir inte förvånad om det börjar dumpa när jag åker hem igen...
 
Innan jag reste hit såg det ut att gå mot ett bra år (grön linje). Georg - jag vore tacksam om du lite varsamt kunde ta ut nålen ur ryggen på woodo-dockan som du låtit snickra ihop. Och ta ut den ur frysen? Det är svinkallt och stenhårt här...
 
Kan tänka mig att Georg sitter där hemma och myser, rullar tummarna
och är så här galet nöjd med året snöhistorik....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Georg

Hahaha! Du känner mig för väl! Närå, sånt där unnar jag inte dig, bara snowboardande Aussies... Du får väl bita i sura äpplet o ge dig iväg på annat äventyr? Sylarna i mars, Lyngen i april....

2014-02-04 @ 09:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0