Allt går att köpas för pengar heter det...?

Och många blir ju lyckliga av att shoppa, så i rent preventivt syfte beställde jag lite prylar strax innan jag for. Ett par nya googles från ebay (Smith IO/X). Blir så imponerad när det fungerar så pass smidigt med affärer över nätet. Vet inte om jag bara haft tur eller om jag medvetet valt att handla av seriösa säljare. Men jag aldrig haft problem med någon transaktion...så även denna gång. Peppar peppar ta i trä!
 
Nya prylar - goggles från Smith Optics (IO/X) med två linser.
 
Väderprognosen är fortsatt inget annat än deprimerande - ett mindre snöfall skall passera under veckan men inget riktigt. Vi börjar snart snegla mot norr där det tydligen finns lite snö....Alaska är ju bara 2 dagars körning bort...
 
Annars får vi börja beställa mer prylar från Ebay?!
 
Ha det gött! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nä men nu tycker jag ju synd om dig!!!!Fel väder
för vad du är ute efter, och inga kommentarer på
din blogg!!
Så för att muntra upp lite och ändra på det skickar jag dessa rader med hopp om att oturen vänder till tur vad gäller snö!
Kram kram

2014-01-23 @ 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0