Ny blogg...

...tackvare att Furu, som nu mera är lite av en expert på området, lagt märke till att min blogg inte var på samma sajt som deras Italien-rosen-rosa blogg. Då jag trots allt värderar Furus expertkunskaper och möjliga konsultation relativt högt valde jag därför att byta till blogg.se även jag och inte snarlika blog.se
Det något flata namnet langastorasvangar (långa stora svängar) kom av att man på denna sida inte fick använda siffror så då sket det sig med mitt annars så coola och heta namn Duke207...
Hade tänkt ge en bild av min första tid men jag sitter och fryser nere i källaren och borde gå och lägga mig så jag återkommer i morgon med dubbla betraktelser...
Vi har varit på hockey ikväll...mycket intressant - återkommer som sagt!
/Sunk

Kommentarer
Postat av: Furu

Detta ser jag fram mot att följa ur ditt råa komiska sätt att se på saker.

2010-01-31 @ 15:00:54
URL: http://unabellavita.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej mitt dun!

Vill bara säga att jag har hittat din blogg, men ännu inte läst, och att jag heller inte saknar dig - ännu - men tänker på dig hela tiden och hoppas att du har fått alla dina drömmar besannade vad gäller långa, stora svängar!

Många kramar och puss från Mia!

2010-02-01 @ 10:01:38
Postat av: Tor

hører rykter om at det er dyrt å sende ekstra bag fra calgary.

2010-03-30 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0