Film 2.0

Vi hade lite festligheter i lördagskväll med mexicotema uppe hos Rickard och Carro. Detta innebar tillpassning av skägg och mustage (bilder kan eventuellt släppas senare), stekning av köttfärs, nachos, tortillia och som sig bör även Corona (Eller Kåjåna som man säger i Kittelfjäll) samt tequila.

Resultatet blev en "vilodag" igår som spenderades innomhus till största delen så idag är jag sugen på att komma ut i bergen igen. Därför blir det inget längre inlägg denna gång utan jag avslutar här med att länka till min senaste film som jag gjorde färdigt igår när det fanns lite tid att slå ihjäl...

Film 2.0

Kommentarer
Postat av: Felicia

du kanske menade asshole... Asshole!

2012-03-02 @ 22:03:46
Postat av: admin

aaah Felicia - uppmärksamt av dig att se det! Asshole stavas alltid med två s, korrekt...gick lite fort där. Jag försöker ändå vara den lite äldre och mer mogna här så jag tackar för tipset och väljer att inte använda min gode vän Tors favorituttryck som annars hade passat väldigt bra in här "I'm sorry for being an asshole - you fucking asshole!"...ha en fortsatt bra dag!

2012-03-03 @ 01:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0