It's dumping!

I morgon blir det ingen vila och rehab för benet längre. Det snöar dasslock där ute nu, försökte visualisera detta för er med några bilder men det blev så där bra tycker jag

De har pratat om 15-25cm över natten, vi får väl se hur det stämmer men i morgon blir det lång skiddag oavsett! :)

Sen spanar jag och några till på att åka till Mt Baker - jag är sjukt sugen. 40-60 cm på två dagar pratar man om där...kan ju bli ganska så, ganska så najs! :)

Bilen står och glänser på uppfarten, i morgon lär den vara översnöad - får bli en efterbild på det..

"på gatan där jag bor..."

Tjing tjong!

//M

Kommentarer
Postat av: Dalle

Låter som att du har fina dagar framför dig. Jag hade ovanligt bra åkning i Tärnafjällen i helgen som gick. 30-40 cm kallpuder i skogarna faktiskt :-)

2012-02-22 @ 20:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0